Ammattiliitto Jytyn jäsenedut

Käy katsomassa liiton jäsenedut alla olevasta linkistä

Yhdistyksen jäsenedut

Jäsenyhdistyksesi järjestää vuosittain erilaisia virkistysmatkoja esim. musikaaleihin, teatterinäytöksiin yms. Omavastuukustannukset ovat yleensä todella kohtuulliset. Myös jäsenet voivat ehdottaa tapahtumia, joita yhdistys voisi sponsoroida. Tuemme myös harkinnan mukaan jäsenistön ammatillista kouluttautumista, Kysy lisää keneltä tahansa hallituksen jäseneltä, joiden yhteystiedot löytyy omalta sivultaan.

Kahvilaetu 1.5. -15.5.2022 - käy nauttimassa/hae mukaan kahvi ja leivonnainen sovituista paikoista. Ks. liite.

Yhdistys sponsoroi kesän tapahtumista mm. MotoGP:tä Kymiringillä 8. - 10.7., Imatran ajoja 1. - 3.7. tai Saimaa Festivalia 8. - 9.7.

Ilmoita marja.lallo@kaiku24.fi  jos olisit osallistumassa johonkin noista . Saimaa Festivalin osalta ilmoita, kumpaan iltaan; perjantaihin vai lauantaihin. Näin tiedämme varata lippuja riittävät määrät. Omavastuu 20 euroa maksimissaan 70 euron lipusta, vain yksi tapahtuma per jäsen.

Seuraa yhdistyksen viestintää muista eduista ja tapahtumista ajankohtaistiedotteista ja yhdistyksen Facebook-sivuilta.
Voit laittaa myös ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠omia ehdotuksia oheisella lomakkeella.