Ajankohtaista huhtikuussa 2022

26.3.2021

Liitto järjestää lokakuussa Megaristeilyn Tallinnaan. Siitä löytyy lisätietoa täältä: M/S Jyty 2022 – hyvinvointia aalloilla (jytyliitto.fi)

Yhdistyksen hallitus kokoontui 2.5. ja siellä päätettiin järjestelyistä ja kustannuksista seuraavaa:

Jokainen risteilylle haluava ilmoittautuu ITSE, ja jos ilmoittaa max 8 hengen ryhmän, niin ilmoittautumisessa tarvitaan lähtijöiden nimet ja syntymäajat.

Lisätietoa käytännön järjestelyistä löytyy täältä: https://www.matkapojat.fi/jyty

Mikäli maksu pitää suorittaa ilmoittautumisen yhteydessä, niin voit kuittia vastaan periä yhdistykseltä 60 euroa per henkilö takaisin. Eli tuo 60 euroa on yhdistyksen tuki jäsenelle, ei omavastuuosuus, koska hyttiluokasta riippuen matkan kustannukset vaihtelevat.  Maksuasioihin liittyvät kysymykset voi esittää tiina.nurmilaukas@eksote.fi .

Kesän tapahtumista (MotoGP, Imatran ajot, Saimaa Festival) infoa jäsenedut-sivulla.

Otamme myös vastaan ideoita, mitä muuta yhdistys voisi sponsoroida ja järjestää. Kannustamme myös teitä jäseniä tarttumaan toimeen ja järjestämään jotain jäsentapahtumia, joita yhdistys voisi taloudellisesti tukea.

Meillä hallituksen jäsenillä tahtoo resurssit olla kovin rajalliset, joten kaikki lisäkädet otetaan mielellään mukaan talkoisiin 😊