JÄSENTIEDOTE 1/2022

5.1.2022

TIEDOTE 1/2022

Hyvää alkanutta vuotta Teille kaikille Jytyläisille!

* Vuosi 2022 on yhdistyksemme juhlavuosi. Yhdistys täyttää 80 vuotta. Loistamme yhdessä! Loppu vuodesta juhlitaan! (Toivotaan, että korona ei pilaa enää suunnitelmiamme)

* Juhlavuotena yhdistys haastaa Teidät kaikki jäsenet mukaan jäsenkampanjaan. Loistetaan yhdessä vuonna 2022. Uuden jäsenen suositteluoppaasta löytyy kaikki oleellinen tieto, mitä tarvitsette, kun houkuttelette uusia jäseniä liittymään Jytyyn. Opas on tämän kirjeen liitteenä. Rekrytoijat osallistuvat yhdistyksen järjestämään arvontaan. Arvonta suoritetaan kesäkuun ja joulukuun lopussa. Lahjakorttien arvo 100 euroa (2kpl). Muistakaa laittaa omat sekä uusien jäsenten tiedot jäsenasiainhoitajalle saripapinniemi@gmail.com . Uudet jäsenet saavat yhdistykseltä tervetuliaispaketin.

* Joulukuussa pidetyssä syyskokouksessa tehtiin henkilövalintoja yhdistyksemme hallitukseen. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Seija Hovi-Kuikko seija.hovi73@gmail.com.

Hallituksen varsinaiset jäsenet:          Henkilökohtaiset varajäsenet:

Marja Terävä                                               Harri Rötkö

Outi Heinonen                                             Piia Pouttu

Päivi Räsänen                                              Anne Lahikainen

Anne Mäkäläinen, sihteeri                          Marjo Liukkonen

Merja Niinimäki                                            Anne Loisa

Reija Tielinen                                                Kirsi Räihä

Marko Piiparinen                                          Sari Papinniemi, jäsenasiainhoitaja

Satu Harju                                                     Sanna Vilhola

Virpi Laari                                                      Essi Husu, koulutus- ja tied.vastaava

*Loppu vuodesta postitettiin jytykalenteri sen tilanneille. Jos jouduit lunastamaan sen postista ☹, saat pienen yllätyksen, kun ilmoitat siitä seija.hovi73@gmail.com Kalentereita voi myös vielä kysellä!

* Vapaa-aikatoiminta on jäissä jonkin aikaa ☹. Muistakaa yhdistyksen tarjoama uintietu. Hallit taitavat olla auki…Hätäensiapukurssi 8 h verkossa on edelleen mahdollista suorittaa yhteydenotot eltsuhusu@gmail.com ps: jotkut ovat saaneet suorittaa kurssin työaikana.

* Uusia jäsenlahjoja, musta puuvilla pipo ja heijastava loistetaan yhdessä kassi, on saatavilla. Jäsenlahjoja on tarkoitus jakaa kokouksissa, työpaikkakäynneillä, tapahtumissa jne. Niitä voi myös käydä hakemassa plm Jounin toimistolta Koulukadulta, aika kannattaa sopia Jounin kanssa etukäteen jouni.lahikainen@lappeenranta.fi.

* Eksotessa on käynnissä työsuojeluvaalit. Äänestämällä voitte vaikuttaa! Jytyläinen Sari Papinniemi on ehdokkaana.

* Hyvinvointialueen aluevaalitkin lähestyvät. Ensi viikolla alkaa jo ennakkoäänestys. Vaaleissa tullaan valitsemaan 59 etelä-karjalaista valtuutettua. Valtuutetut tulevat tekemään päätöksiä, mitkä vaikuttavat meidän kaikkien hyvinvointiin. Muistakaa käydä äänestämässä!

Yhteistyö terveisin pj. Seija

Sillä sinun työsi on tärkeä